5 lucruri care te vor ajuta să trăiești mai mult și mai bine

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

De-a lungul timpului, s-au efectuat nenumărate studii care au încercat să descopere ce anume ne-ar putea ajuta să trăim vieți mai lungi, mai fericite și mai productive. Iată că un astfel de studiu s-a extins pe durata a 34 de ani și a implicat zeci de mii de oameni, reușind astfel să colecteze mii de date despre comportamente care duc la o viață mai lungă. Este, mai degrabă, o analiză cuprinzătoare referitoare la adoptarea unor factori ai stilului de viață care influențează pozitiv speranța de viață. Descoperirile sunt clare și evidențiază cinci comportante specifice care pot adăuga cel puțin 10 ani la viața noastră, contribuind totodată la starea noastră de fericire, la productivitate și la calitatea vieții.

În urma acestui studiu, se pare că bărbații își pot prelungi viața cu cel puțin 12 ani, în timp ce femeile se pot bucura de 14 ani în plus, dacă respectă următoarele cinci obiceiuri:

Menținerea unui regim alimentar sănătos.

O dietă adecvată poate să ne îmbunătățească starea de spirit, ne oferă mai multă energie, ne îmbunătățește memoria, ne ajută să dormim mai bine, iar toate acestea ne îmbunătățesc productivitatea și starea de fericire și ne favorizează longevitatea. De fapt, unul din cinci decese la nivel global sunt asociate cu o dietă alimentară săracă în nutrienți. Un regim alimentar echilibrat include fructe și legume proaspete, nuci și semințe, pește și alte surse calitative de proteine și cereale integrale. Într-un megastore farmaceutic online, veți găsi o gamă amplă de alimente naturale, ecologice și organice, precum și ceaiuri și alte băuturi sănătoase.

Adoptarea unui program de exerciții zilnice.

Practicate în mod regulat, exercițiile fizice ne mențin în cea mai bună formă, ne oferă energie, ne ajută să fim mai relaxați, fericiți și productivi și, desigur, susțin longevitatea. Un studiu realizat de Institutul Național al Cancerului a dezvăluit că doar adoptând acest simplu obicei, ne putem adăuga cel puțin 4-5 ani de viață. Cercetătorii de la Universitatea Harvard încurajează practicarea a cel puțin 30 de minute de activitate fizică moderată spre intensă. Dacă ținem la starea noastră de sănătate, atunci când ne stabilim prioritățile, ar trebui să facem tot posibilul să ne rezervăm 30 de minute pentru a face sport. Nu există nimic mai important decât grija de sine pe care ne-o putem oferi și care ne va răsplăti cu o bună stare de sănătate.

Menținerea unei greutăți optime.

Dacă mâncăm corect, ar trebui să ne bucurăm de o greutate sănătoasă, ar trebui să ne simțim bine, să avem mai multă energie și să fim mai relaxați. Sunt foarte multe persoane care au confirmat că în urma eliminării zahărului din regimul lor și a adoptării unui program de sport, au reușit să slăbească rapid peste 10 kg. În plus, se pare că atunci când ne cântărim frecvent, tindem să fim mai atenți la greutatea noastră și să facem tot ce ne stă în putință pentru a preveni surplusul de kilograme.

Limitarea consumului de alcool.

Când vine vorba de alcool, se va merita pe deplin să îl consumăm cu moderație. Asta nu înseamnă, nicidecum, să nu mai bem nicio picătură de alcool. Dimpotrivă, sunt studii care arată că un consum moderat de vin natural ne ajută să ne folosim toate simțurile, iar atunci când ne folosim toate simțurile, suntem mai vigilenți.

Renunțarea la fumat.

Unele persoane renunță la acest obicei cu mare ușurință, în timp ce alte persoane au nevoie de ceva mai mult timp pentru a scăpa de viciul fumatului. Cert este că renunțarea la țigări favorizează cel mai mult longevitatea și o bună calitate a vieții. În plus, contribuie direct la o productivitate sporită întrucât ne vom simți mai bine, vom avea mai multă energie și nu va mai fi necesar să luăm zeci de pauze pentru fumat.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *